Suomen Yrittäjät ja Sanoma starttasivat alkukeväästä kampanjan, jossa ihmiset saivat kertoa, ketä yrittäjää fanittavat tai mitkä tuotteet ja palvelut ovat niin mainioita, että niiden pariin palataan kerta toisensa jälkeen. Kampanjalla haluamme kannustaa kaikkia käyttämään paikallisten yritysten tuotteita ja palveluita. Saimme yli 2000 vastausta todisteena siitä, että yrittäjät tekevät elintärkeää työtä niin yhteisöllisyyden, vastuullisuuden kuin puhtaan ilon ja myötäelämisen näkökulmasta.
Tutustu oman alueesi yrityksiin, joita fanit suosittelevat!
Sanna’s Style
Aina otetaan lämmöllä vastaan ja ihana palvelu.
Kosmetologi Sanni-Ilona
Kosmetologi Sannin käsittelyssä rentoutuu täydellisesti ja maailman ongelmat unohtuvat hetkeksi.
Marita
Kukkamyynti Piilola
Ensiluokkaisia kukka- ja sidontapalveluita. Hienostunut ilmapiiri myymälöissä osoittaa yrittäjän omistautumista asialleen.
Kauneushoitola Tunne
Kauneushoitola Tunteessa kosmetologi Jenni Koskinen omaa maailman pehmeimmät ja osaavimmat kädet! Hänen hoidossaan voi kokea olevansa tärkeä, saa nauttia ja vaikka nukahtaa ja sillä aikaa Jenni tekee taikojaan. Lempeys ja ystävällisyys loistavat Jennistä. Hän on superammattilainen!
Hanna-Maija
Hissunkissun eläintarvikeliike
Niin hyvää asiakaspalvelua ja saa tilattua erikoisempiakin tavaroita lemmikeille mitä ei isot marketit myy
Ceia
Loistava palvelu. Ihania ja mukavia vaatteita.
Tuula
Mustaamo
Uudenmaan parhaat tatuoijat ja lävistäjät! Aina iloinen palvelu, sähköposteihin vastataan super nopeasti ja tänne on kiva tulla, koska voi luottaa tekijöihin 100 prosenttia. Vauvasta vaariin.
Powder Room
Powder Roomin omistaja Jennifer luo ympärilleen rentouttavan ja rauhallisen ilmapiirin ja hänen hoitonsa tehdään ammattitaidolla ja huolella.En voisi kuvitellakkaan, että käyttäisin kenenkään muun hoitoja. Jennifer on taitava tekijä ja kerrassaan hurmaava persoona.
Tuula
Hoitola Susan
Hoitola Susan monipuolinen valikoima hierontahoitoja, hemmotteluhoitoja ja muita hoitopalveluita
Jep Sport Service Oy
Lämminhenkinen, iloinen ja asiantunteva, asiakaslähtöinen palvelu. Ihmiseltä ihmiselle. Kysytään kuulumisia tavatessa. Ystävällisesti palautetta antava ja uudistuksia ehdottava. Myös myönteistä palautetta antava siitä, miten itse olen pitänyt huolta pyörästäni. Lopputulos ollut aina priimaa, kestävää. Tämän pyörähuollon avulla olen saanut nauttia koko kesäkauden turvallisista kilometreistä. Ja olen saanut tämän kaiken sopivaan hintaan; laatu-hinta-suhde kohdillaan.
Mukana kaikissa elämänkäänteissä
Kelloliike Soikkeli Keravalta sekä vaate- ja kangaskauppa Ommellinen Muuramesta ovat olleet mukana faniensa elämässä arjessa ja juhlassa. Fanipalautteiden mukaan yrittäjät ovat luoneet liikkeisiinsä lämpimän tunnelman, joka huokuu niin asiakaspalvelusta kuin myytävistä tuotteistakin. Tarjosimme yritysten faneille mahdollisuuden kertoa, mikä Kelloliike Soikkelissa ja Ommellisessa on erityisen ihanaa.
Tutustu ja ihastu fanien ja yritysten yhteisiin tarinoihin!